Trött i ögat

          Publicerad 2008-10-17, 23:00:15 / ♥ Dagbok
Det är vad jag är och huvudvärken släpper inte även fast jag har knaprat i mig tabletter. Dock måste jag medge att jag har sovit dåligt denna vecka, väldigt dåligt och det skäms jag väldigt för. Jag får väl kanske skylla mig själv. Dock har huvudvärken bara med sömnen att göra, har nästan haft så här i två veckor eller vad det nu blir. Lite less är man.
Kommer nog slockna direkt när jag lägger mig ikväll. Känns ändå bra då jag inte sover bort hela dagen imorgon heller.

Ja, vet inte riktigt  vad jag ska skriva, lägger väl ut bilder istället.

             





Känns så hemskt då man inte hinner träffa de man vill träffa eller då det är så mycket som "hindrar". Antingen är det för långt, eller så har man för mycket att stå i, slutar försent på jobbet, man är för trött och har ingen ork. Önskar att alla jag älskar bodde inom några 100 m avstånd så att man bara kunde gå till dem, vara med dem varje dag utan problem.
Saknar er!

puss
hej!



Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2008-10-17 | 23:34:01

Haha, jamen exakt ;p tycker det tar så ofantligt lång tid att åka buss också, illa ;p

Anna Johansson säger:
    2008-10-18 | 16:20:52

Jag älskar den där jäkla bilden från Stockholm! Det representerar hur jävla roligt vi hade :D

Emma säger:
    2008-10-18 | 17:03:57

Jag saknar dig med. Dock bara 2 veckor till jag slutar = inte så långt bort tills vi kan träffas!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0