Nu har jag faktiskt rätt!

          Publicerad 2008-09-10, 21:30:08 / ♥ Dagbok
För idag är det faktiskt onsdag och då är det absolut, 100% säkert att det är Torsdag imorgon och då får jag bort mina lockar :) Kändes som en evighet dessa två veckor som jag var tvungen att vänta.

INte så mycket att skriva :S lär inte ska få sova tidigt ikväll med tanke på att S hjälper en kompis med sin bil och eftersom att vi ska hem till han för att jag ska ha bilen imorgon så kan jag inte påverka allt så mycket. Men vad gör det, kan ju sova i bilen påväg till Svanabyn :P
För imorgon ska jag till Julia i Högland, hyr en film, köper lite godis och så ska jag och hon mysa och prata en MASSA, irl dessutom och bara ha det gott. Kommer kännas så bra att äntligen få träffas och inte bara genom telefon.

Beställt hem en massa fler filmer, två final fantasy-filmer och de sista 6 avsnitten från själva serien. Så att jag äntligen kan få kolla klart på den, den var faktiskt bra! :)

yeye, ska städa mitt rum nu, innan vi åker.

Ha en super bra dag!

pusshej

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0