Slöfredag

          Publicerad 2008-09-05, 12:27:15 / ♥ Dagbok
Japp, har inte så mycket för mig. Synd att man missa dagar på jobbet då man har varit sjuk men jag tänker inte jobba när man har feber då tempot är som det är på jobbet. Tur att jag har fulla veckor nu resten av september. Jo, just ja, nu är det mindre än en vecka kvar innan jag får fara till frisören och göra något åt mitt hår ;D ska visa för och efterbilder. Just det, det påminner mig om att jag ska kolla efter frisyrer, måste klippa mig någon frisyr. Dock kanske jag inte kan göra det direkt då? minns inte riktigt hur det går till men man får ju inte blöta håret under ett antal dagar för då kan rakpermanentningen förstöras och då kanske hon inte kan klippa det på samma dag?
Yeye, isf ringer jag och bokar en annan tid till det :)

Ja, vad gör jag då? Absolut ingenting, såg klart på alla final fantasy-avsnitt igår medan S sov, han tyckte inte det var lika bra som jag så passade på medan han inte blev lidandes av det. Så nu har jag inget mer att se. Funderar dock på att beställa hem filmerna, båda två måste jag nog beställa. PLUS att jag såg just att det finns 24 eller 25 avsnitt, minns inte riktigt och jag köpte en box. Dock var det bara 12 avsnitt i den boxen så måste beställa hem resten. Dock var dom dyrar än boxen, boxen i sig kostade 99kr och då var det vol 1-3 med och vol 4-6 kostar 159kr/st. Så det blir dyrt och jag har egentligen inte råd med det än :S

Jisses vad jag babblar, om absolut ingenting egentligen! Bara en massa skit! Behövde väl prata av mig lite, är ju ensammen hemma så. Ska gå och göra någon nytta.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisen säger:
    2008-09-07 | 00:28:04

Diggar din blogg :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0