Bra nyheter då det gäller Twilight!!!

          Publicerad 2009-04-22, 21:37:26 /
Jag uppdaterar mig ständigt genom en Twilightsida och det är en superbra sida, varje dag uppdateras det med hur många nyheter som helst. Och nu har jag en enorm nyhet för er som inte har hunnit blivit uppdaterad kring detta.

Alla vet ju att Twilight har blivit film och nu håller även New Moon på att bli skapad. Den kommer att komma ut den 20 November 2009 och sedan kommer även Eclipse ut den 30 Juni. Jag som har sett filmen ett x antal gånger och läst böckerna och tycker att sista boken är väldigt betydande för serien och det har ju varit snack om att den sista boken Breaking Dawn inte skulle bli gjord, men nu ser det ut som att läget är så otroligt underbart att det ska bli film av den också.

Anledning till att det var på tal om att det inte skulle bli en fjärde och sista film ur serien var bland annat för att det egentligen bara är skrivet kontrakt på en trilogi och att den fjärde skulle vara så svår att filma (ni som läst boken förstår vad jag menar och ni som inte förstår borde verkligen läsa den). 

Det var det jag ville tala om och besök sidan om det finns något intresse för vad som sker med Twilight, det är verkligen en bra sida :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0