Då var man här igen!

          Publicerad 2009-04-08, 10:08:05 / ♥ Dagbok
Sitter på min stol som jag har suttit på nu i över en månad, vid samma skrivbord och samma dator. Blir en dag själv igen, ingen av mina grannar är här idag. Lite trist. Men det ska väl gå iaf, snart är det ju påsk, imorgon ska jag minsann handla godis och fixa inför fjällen, åker imorgon mitt i dan någon gång.

Måste hinna på apoteket på lunchen, det är det enda kravet jag har idag, sedan ska jag även åka hem åtta, tänker inte sitta här till nio idag heller. Vill jobba orginaltiderna, dock kom jag ju iofs hit tidigare än vad jag skulle imorse men, ändå.

Nej, nu ska jag sysselsätta mig tills de här på powern.

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-08 | 13:02:55

Bra, tänkte att jag kunde komma kring tolv tiden eller något på en lördag om du har möjlighet och sen så kan vi hinna umgås en hel dag och du slipper köra :) älsk!

Therese säger:
    2009-04-08 | 13:46:30

Så Hanna ha också vare borta.. sjuk? nu får du bara tænka possetivt! Klockan går sekunder nærmare ledighet =) Synd bara att roligt bruka gå fort =( de lær væl låta bara poff så ær de den 14e...blæ!! Hoppas verkligen de kom å va bættre væder æn idag =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0