Det finns hopp!

          Publicerad 2009-04-29, 11:35:04 / ♥ Önskar mig!
Hade jag kunnat sälja den telefon jag har idag så hade jag ju åtminstone fått in lite pengar sedan då jag i framtiden kan köpa en iphone. Mina telefoner har nämligen en tendens att bli väldigt repig och skadad. Det finns ju även skydd till dessa telefoner, dock kanske inte till en uppfällbar, och även om jag hade haft ett skydd till en telefon där det är möjligt med skydd så brukar de ändå inte vara så praktiska.

Nu har jag hittat en perfekt grej, en praktisk liten grej till iphone, billig och bra. perfekt för mig som alltid råkar slänga telefonen lite varstans. Dock så skulle jag nog vara lite mer försiktig med en telefon som går på ett x antal tusenlappar. Men ändå.






En bra sida ---> *Klick*'


Puss
hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0