Fredag

          Publicerad 2009-04-03, 10:16:24 /
Ja, jag vet inte hur jag ska göra ihelgen, men någon dag måste jag nog jobba iaf. Känns väldigt surt och tröttsamt då det är så mycket jobb i vanliga fall under veckorna. Undra hur jag kommer orka.

Vet heller inte hur det blir med fjället då, har ingen aning om hur fan jag ska göra. Suck! Hjälp någon?

Varför ska jag ha det så svårt att fatta egna beslut? Eller egentligen är det ganska enkelt om jag fokuserar på vad jag känner, hur mycket jag känner att jag orkar. Men då vet jag ju inte hur konsekvenserna blir då. Ja, ett litet deppinlägg så här på morgonkvisten, eller ja, det är väl mer förmiddag än morgon.

Slutar fem idag iaf. Ska skriva ett litet snabbt inlägg om Ellie sedan, hon var så söt imorse :)

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-03 | 11:12:11

Ring mig! Puss

Therese säger:
    2009-04-03 | 13:04:16

det är ju FRIVILLIGT! du ha ju sagt länge att i helgen ska du hjälpa till me å köra saker osv. Tyck du kan va hemma me gott samvete! Är de ens lönsat att åka hit för så få timmar ? Nej Ledig tyck ja vi ska va!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0