Godkväll

          Publicerad 2009-04-15, 21:38:02 / ♥ Min framtid!
Gör ett snabbt inlägg nu när jag är hemma. Jisses vilket bättre tangentbord vi har hemma mot på jobbet, btw.

Har, hör och häpna, tvättat bilen nyss. Det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara i och med att det snöade, men nu är den ren och fin, lillskitbilen. Längtar tills jag ska få tvätta min egen bil. Det är så roligt att tvätta och stöda i bilar, så man ser resultat och sen när man kör så blir det dubbelt så roligt, speciellt om det är sin egen bil ;)



Har en liten grej för vita bilar och en vit bmw skulle inte sitta fel. Nej, får ont i magen av detta, vill få en fet lön och få min bil.

Nej, ska se två avsnitt av The Hills season 5 och bara stressa av, skönt? Ja!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0