Godmorgon

          Publicerad 2009-04-24, 10:31:06 / ♥ Dagbok
Vaknade nyss, kom ju på att jag kan fixa allt nu å morgonen, har ju sovmorgon och hur mycket tid som helst på mig.

Drömde världens äckligaste dröm inatt, huvva. Minns den inte så väl dock, ska försöka komma ihåg det och berätta om den, för jisses vad äcklig den var. Tur man hade älsk bredvid mig, bara att vända sig och och krypa ihop under hans arm så somnade jag om på en grisblink.

Idag är det bara fyra timmar på jobbet, känns superhärligt, sen ska jag hem och bara mysa. Ska försöka få mamma att göra tacogratäng nu då jag ahr möjlighet att äta tillsammans med the family (<3). Sedan blir det träff med Vicky ihelgen också, en riktig träff där man faktiskt hinner prata i mer än någon timme bara. Härligt!

Har även en träff med Emma, älskling den 9 maj. Haha ja, det låter dumt med datum hit och dit men det är så jävla svårt att få alla tider att klaffa så man måste fan bestämma sådär, annars blir det aldrig av :/ Men nuså! :D

Nej, fika och sedan ska jag fixa alla bilder osv.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-24 | 15:18:18

Du och jag <3 klart bi måste bestämma datum! Hallå, vad är en dejt utan datum? ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0