Godmorgon gott folk!

          Publicerad 2009-04-07, 12:24:28 / ♥ Dagbok
Ja, då var det Tisdag, idag var jag tvungen att komma lite sent till jobbet, cirka 20 min, Ellie var tvungen att bli passad ett tag. Det gick bra, trots griningen. Nu sitter jag på jobbet och är hur trött som helst. Igår så såg jag film med älsk, åt godis och bara myste. Det var så länge sedan, har inte sovit bättre än vad jag gjort inatt, någonsin. Det var en underbar kväll/natt.

mer info än så har jag ju inte.

Förutom att några från jobbet ska lämna blod då blodbussen är alldeles bredvid här ;P haha. Två har redan gjort det så vi drar dit ett gäng. Har dock aldrig gjort det tidigare så det ska ju bli rolgit att se hur kroppen reagerar :P

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-04-07 | 13:01:49

Stackars dig! Jag lider med dig. Jävla nålar/blodprovshelvete!!

Therese säger:
    2009-04-07 | 13:37:02

haha.. jaså, hur kom ni på att ni skulle dit =) bra gjort ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0