Gratis5

          Publicerad 2009-04-21, 13:01:40 / ♥ Dagbok
Om det är något som är bra så är det presentkort på bra butiker. Vanligtvis brukar det mest vara på tråkiga butiker som man inte vet ens vad de är för något och vad de säljer. Därför blev jag superglad då jag hittade denna sida, Gratis5 då man där kan få presentkort på hm, jc, stadium och vero moda tex. Vilket är bland de affärer som jag brukar hitta fina kläder osv på.

De affärer som man kan få presentkort på?

Och lättare än på andra ställen att fixa poäng. Tradera tex får man poäng ifrån.

Kom ihåg att läsa noga då du anmäler dig så att du inte skriver fel namn. Känner nämligen en som hade blivit registrerad på fel namn.

Good shit! :D
 

Gratis5.se

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-22 | 10:41:46

Så du är sjuk idag...trist! fkylning eller migrän, hörde av Hanna att du gått hem.. urk på burk känns de som att va tillbax! vill bli miljonär ;) Vi måste verkligen hitta på nå straff! å jag måste VERKLIGEN köra igång! På måndag japp då! ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0