Ja!

          Publicerad 2009-04-01, 19:06:50 / ♥ Hunden Ellie
I vanliga fall så skulle jag ha fått prov. idag, men eftersom att de har ändrat "kraven" så får jag ingenting idag. Känns riktigt surt, som Emelie skriver på bilddagboken, tur att Ellie är hemma så man blir spå lite gladare humör. Bara tanken på den gladskiten är så grymt värmande i hjärtat så det är overkligt! Ingen skulle kunna vara på dåligt humör i hennes närhet.

Som sagt, nu med ett litet liv hemma så känns livet så mycket mer värt. Nej, Ellie, snart kommer jag hem och gud så vi ska mysa och busa då. Ta sista promenaden innan du ska sova en god natts sömn för att sedan vakna lika pigg och glad imorgon. Visst låter det härligt? Inte ha något ansvar alls och bara leva och vara glad? Önskar att jag var hund! :D hihi!

Tänkte hylla en hunds liv, saknar henne, ingen kan ta hennes plats. Siri var speciell, helt otrolig personlighet. Dock är jag glad att lilla Ellie kan lysa upp våran tillvaro som bara hon kan. Dom båda är speciell på olika vis och jag längtar tills vi har lärt känna Ellie och hon har lärt känna oss bättre.


s

Siri

a

Ellie


nej, nu fick vi godis av Hanna så nu ska man väl klara av sista två timmarna? ;)

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-01 | 19:42:42

haha ja visst blir man glad fär mindre =) En godis! haha sockerkickar gillar jag ! Tro vi få bunkra upp med huvve värkstabletter för att kanske tagga ner på allt klagande oxå ;)Tro ja läst din blogg 4 ggr idag ;p klockan gå sakta....


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0