Klockan ett!

          Publicerad 2009-04-03, 13:03:10 / ♥ Dagbok
Bara fyra timmar kvar, vilket skulle ha varit min vanliga arbetstid denna dag. Denna vecka har det blivit 43h jobb och då har jag ändå varit ledig en hel dag vars timmar är 11 och då hade det blivit 54 h denna vecka. Här är det mycket jobb och lite socialt liv. Men det är ju pengar, ett heltidsjobb. Ska dock inte sticka under stolen att jag blir trött, trög och omotiverad.

Iaf så var Ellie så söt imorse då vi skulle fara, syster och jag. Vi har galler för trappen och dessutom nätliknande grejer för de "pinnar" som är mot trappen (kan visa vad jag menar med det sen) och det är tre lager på höjden som vi har häftat fast. Ellie gnällde och grät när vi gick ner för trappen och hon blev kvar uppe, tryckte in snytan mellan näten så mycket hon kunde men långt kom hon misann inte. Hon  försökte gräva sig ut tom. Blev några pussar genom nätet och sen fick man gå därifrån med brustet hjärta. Sötnosen våran!

Vicky och Sammy fick äntligen träffa henne igår, dock var hon inte så pigg som hon brukar vara, hon var så otroligt trött att hon bara dompa ner i golvet när hon skulle lägga sig. Lillploppan! Helgen ska hon spendera i fjällen, det tycker hon nog om :) plus att alla kommer att vara inom ett kort avstånd från henne så då är det då ingen fara att hon börjar grina eller tycker vi är långt borta.

Synd att jag bara hann träffa Vicky en snabbis igår. Känns så hemskt att man inte hinner träffas så mycket. och så hemskt att jag blir så trött. Sammy skulle kolla datorn lite innan han åkte efter att Vicky hade åkt så jag satte mig bakom honom mot ryggen och jag somnade. Han var så mysig, har saknat han värme. Blir så trygg med han i närheten.

Iaf, ska jobba de sista timmarna, än fast jag håller på att krevera!

Pusshej!

h

.

lö

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0