Lunchtime

          Publicerad 2009-04-06, 12:09:33 / ♥ Hunden Ellie
Jao, sitter och äter jordgubbsfil med banan i, supergott ju! Måste börja äta nyttigare, dock lär det ju inte bli bättre ikväll då det förmodligen blir onyttiga saker ikväll. Sen påsk lär det ju bli en hel del varma mackor i mackjärn ute på fjället samt, bullar, tunnbröd med korv och godis i massor. Meeeen, det hör påsken till ;P

Annars så har det gått ganska bra med tanke på att det är morgon och att det brukar gå trögt då, det lossnar alltid på eftermiddagen. Så det känns bra!

Igår så skällde Ellie ut en vovve rejält, det är så sjukt hur skällig hon blir. Hon blir som helt i trans tills man får hennes uppmärksamhet och hon blir lugn igen. Hon är så kaxig. Dock är hon väldigt duktig iaf, hon har itne ens varit hos oss en vecka och hon gör framsteg varje dag, det är en helt underbar hund som jag såg låg i sängen imorse på pappas huvudkudde ;) haha. Bustrollet.

Ska fortsätta äta lunchen sen ska jag jobba vidare. Snart kommer även min granne till arbetskamrat. Ena är hemma och vårdar barn och andra har varit borta halva dagen, så det känns lite tomt här i hörnet ;P haha!

 Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-06 | 14:46:33

haha ja jag kan tænka mig att de ær tomt ;p Ingen som fråga å klaga å har sig haha ;) Blir hemma tisda å onsda också, Halsfluss på Zina =( ær ju lite rædd att nån kom å norpa min plats medans ja e borta hmm kanske ska skicka upp nån vakthund eller nått hehe..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0