Mätt i magen!

          Publicerad 2009-04-29, 12:47:38 / ♥ Dagbok
Träffade syster en sväng och åt världens godaste mat tillsammans med mor. Det var en trevlig stund om än lite kort. Nu sitter man på jobbet igen och bara längtar ut, det är så fint och varmt ute. Hoppas på att det blir samma väder ihelgen, då tror jag fan att man sitter med bikini ute på fjället om man kommer så långt.

Ellie är med pappa idag på jobbet, hon var lite småsur då hon blev lämnad i bilen medan de fikade, sedan blev hon döglad när hon fick komma ut och springa bland snön medan de tinade upp vägtrummor. Hon ska "jobba" imorgon också ;P haha. Hon är så gullig. Min första sak jag gjorde i morse var att gå upp på övervåningen för att säga hej till henne men såg ingen vovve i sängen, blev lite halvrädd men sen kom jag ju på att hon var med pappa.

Nej, åter till jobbet, ska lägga ut lite grejer från gina. hihi! ;D

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0