Onsdag

          Publicerad 2009-04-22, 17:12:35 / ♥ Dagbok
Idag har det varit riktigt förjävligt om jag ska vara ärlig, trots att älskling sov här så var natten ett helvete. Knappt sovit något, vaknade vid sex och spydde pga migrän så hela dagen har växlat mellan EXTREM huvudvärk och illamående. Mysigt? Nej, inte så speciellt.

Det börjar äntligen bli bättre, mår inte alls illa nu och känner bara av värken på vänster sida nu. Så ska se om jag kan få i mig någon mat så blir det nog bra. Har dock så jävla dåligt samvete att jag inte var på jobbet idag. Dock kände jag igår hur roligt det skulle ha varit och spy på jobbet, mår man illa vill man helst inte sitta i ett rum där det konstant pratas, luften är dålig samt att man själv konstant måste prata, i telefon, med jävliga människor som mest är sur på en.

SKa försöka lägga ut lite bilder sedan på påsken om mitt huvud tillåter mig att göra det. Som lovat. men tills vidare matintag.

Pusshej!

Gratis är gott! *klick*

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-04-22 | 18:01:19

Ja de jobbiga är att man få dåligt samvete hela tiden.. men man rå ju faktiskt int för att man bli sjuk! Bruka också ha migrän å skulle aldrig gått till jobbet!! Neee e hemma å krya på dig! Du lär ju jobba bättre om du e frisk ;) Ha så extremt ont i huvve så de e bara jobbigt att va i detta hus! Nej ja tyck vi ska ta hit en miljö människa som förbjuder oss att ha fortsatt huvvevärk ! lite smått irriterarad idag ;p

Emma säger:
    2009-04-22 | 18:12:56

Krya på dig gumman!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0