Onsdag

          Publicerad 2009-04-15, 15:17:14 / ♥ Dagbok
Det är dagen idag. Dagen går ganska snabbt faktiskt, dock suger det lite att det är strålande sol i borga och alla sitter och sola uppe mot Korpådalen medan jag sitter här, inomhus, framför en dator och sitter i telefon heeela dagen. Har dock sålt lite iaf, känns bra. Trodde det skulle gå åt helvete, men det lossnade lite vid ett eller så. Ska försöka uppdatera lite mer nu, ska försöka hitta på lite roligt här på bloggen. Det händer som inte så mycket. Ska också berätta lite om påsk och lägga ut bilder, älskade Vicky lånade mig sin kamera och har så mycket fina bilder att visa.

Nej, ska kolla runt på lite mer kläder, får ju lönen till veckan, men det som är mest att prioritera är Ronney som ska ha en slant, sparandet till min framtida bil (har tom öppnat ett eget sparkonto till det, duktiga jag) och sedan kanske beställa någon biniki, skor, solglasögon. Får se :) Beror  på hur mycket som blir över, måste ju kunna köra också fram och tillbaka. Dyyyrt med besin :/ önska fordon kunde gå på luft!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0