Påsk 2009 i bilder

          Publicerad 2009-04-24, 14:11:18 / ♥ Veckans höjdpunkter!
(Förra inlägget blev så himla konstigt så jag försöker igen)



Ellie i bilen på väg till Borga



Emelie och Ellie på 570in



Tim som myser med Ellie :)



Toppen som blev något trampad medan vi satt där under dagen



Fader min!



En liten del av släkten



2/3 av kusinerna och enas respektive Frida :)



Tog en egen tur då alla var bakis och tråkiga



570in.



Utsikt över Borgahällan. På väg till Saxnäs



Vovve i fönster som kollar in andra småvovvar ;)



Kusiner med respektive och föräldrar, på väg till Saxnäs och äta



2/3 av kusinerna











Vy då jag satt och sola vid älsklingen stuga



Stugan



Hade äntligen tid att läsa klart fjärde och sista boken i Twilightserien



Solen lös och det var så mys :) Dock hade Sammy kunnat vara ledig
så man hade sällskap :)


Så, hoppas det blev bättre med bilder nu, att alla syns osv :) Nu ska jag fortsätta jobba. Tur man har några kunniga på kundservice som vet vad de pratar om. Det går bättre nu iaf :) bara jobbar en timme och har tre ordrar. Det brukar alltid gå dåligt på fredagar då det är sådan kort tid.

Och idag får man sällskap hem i bilen också, syster ska åka hem lite senare och det tackar jag verkliegn för. Det är så tråkigt att köra själv :/ :P

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-04-25 | 12:37:13

du anar inte hur bra du har det cilla!

Frida säger:
    2009-04-25 | 17:31:26

Jag har precis börjat läsa första boken :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0