Söndag!

          Publicerad 2009-04-26, 15:28:22 / ♥ Dagbok
Kvällen/natten var intressant, mer än det tänker jag inte skriva.

Igår var hur mysigt som helst, Vicky och jag såg the notebook, hon förutsåg hela filmen ;P haha. Och jag håller absolut med dig Vicky, vi ses verkligen allt för sällan. Det ska bli ändring på det. Tack  för kvällen igår gumman!

Sedan åkte vi till Vilhelmina för en andra gång och åkte på hotellet en sväng och hälsade på lite människor och sedan åkte vi och hämtade syster och hennes kille.

Drog raggen en gång och sedan bar det iväg hem. Kom hem vid halv två, klädde av mig och la mig i sängen och då ringer smurto och frågar om jag ska med hem. Bara att klä på sig igen och åka lite bil.

Vaknade vid elva, kom hem tolv och sedan har vi varit ute och myst, Ellie äter mossa som en tok, eller äter och äter, men hon sliter upp hela gräsmattan :P Hennes vita skägg var lika mörk som jord, detsamma var det med tassarna så det blev en snabb tvättning av skägg och tassar sedan var hon fit for fight igen ;P

Åt en ny glass som jag aldrig ätit förr, konstig var den. En colaglass som var i en plastflaska. Man skulle som trycka upp glassen, god var den :)

nu ska det bli tacos och det luktar supergott, är så hungrig :) mamma är som sagt väldigt duktig på att laga mat :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0