Tingeling, tingeling

          Publicerad 2009-04-16, 19:48:52 / ♥ Dagbok
Som han på melodifestivalen skulle ha sagt. Snart slutar jag, närmare bestämt om 20 min och gösse så härligt det ska bli. Då ska jag hem och mysa med Ellie som äntligen är hemma från fjällen. Idag har det gått ganska bra ändå, inte lika bra som igår men fortfarande ganska bra. Imorgon bär det nog av till fjällen igen så ska duscha och lägga in väskorna i bilen igen för om jag ska vara helt ärlig så har jag inte ens packat upp sen jag kom ner igen ;P sån är jag, har packade väskor i dagar efter att jag har kommit hem. Förutom när jag har varit utomlands, då tvättar jag ALLA kläder och slänger ut väskan i kylan så att allt som skulle kunna ha åkt med dör och alla kläder inte har något äckligt kryp på sig. Huvva! :P

Första kvällen som Sammy och jag skulle lägga oss och sova under våran resa till Kreta så var det en stor tusenfotingliknande grej i sängen, under lakanet. HUVVA! Usch. Ringde hem till mamma trots att det är dyrt och sa att jag ville hem ;P haha. Värt en resa som gick på ett x antal tusen.

jaja, en liten berättelse så här i slutet av dagen ;P Ska hem och se resten av The Hills och sedan sova i min grymt skööööna säng. De ni! ;P

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0