Utmaning

          Publicerad 2009-04-21, 10:40:32 / ♥ Utmanad/Frågor!
Gick in på Therese, min kollega från jobbet och tog utmaningen som hon gjort ;P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Närmaste bok är Twilight som ligger i väskan men jag orkar inte ta upp det :P


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En telefon som jag ringer igenom på jobbet.

3. Vad såg du senast på TV?
NCIS, grymt bra, tvingade mig själv att somna dock då jag var så trött :P


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
10.34 (10.35)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mina kollgegor som pratar med kunder :P


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick till bilen för att åka till jobbet


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Min mejl

8. Vad har du på dig?
Lee-jeans, rosa t-shirt och en svart stickig kofta.


9. Drömde du något inatt?
inte vad jag minns

10. När skrattade du senast?
Imorse då jag pratade med älsk!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massa svart tyg som hänger från taket och papperslappar.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Våran hund som "boxades" :P såg roligt ut

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Tråkiga frågor :P

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Madagaskar 2 :P Den är bra


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Köpa kläder och skor i massor, resa, köpa flera olika bilar för olika tillfällen, osv osv. Och anlita en personlig tränare, det vore något :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Hmm, jag kan vara mörkrädd

17. George Bush?
USA f.d President, thank god!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hmm, tåls att tänka på, har ingen aning faktiskt. Syster skulle ha sagt Lunne om hon fick en pojke :)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Skulle inte klaga :D

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Oh my god!"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
De som vill! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0