En lista i tråkiga tider!

          Publicerad 2009-08-11, 14:03:35 / ♥ Utmanad/Frågor!
Vilken svordom använder du mest? Satan tror jag

Äger du en iPod? Inte det, känner inget behov av det.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.00, 08.15, 08.30, 08.45. Sedan ställer jag på nio och då bruakr jag ligga och dra mig tills jag ska fara :P

Hur många väskor äger du?  Oj, ehm, mellan 10-15 st som jag använder beroende på tillfälle

Använder du flip-flops? Inte det, tycker inte dom är sköna

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica oftast

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, dock är jag dålig med kamera

Vilken var den senaste filmen du såg? Monsters vs Aliens

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil





När var senast någon stötte på dig? Nu på jobbet

Använder du huvtröjor? Japp, just i detta ögonblick dessutom, en skön och gul wesc




Vem var den senaste som ringde dig? Julia :)

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? De som går snabbast :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, herregud. Bor i ett litet samhälle där alla vet vilka alla är. Det är nog ganska oundvikligt

Hur många syskon har du? 2, en äldre bror och en yngre syster.

Vilken film kan du alla replikerna till? Twilight kan jag ganska bra :P





När flög du senast? Förra året i Maj då jag flög ner till Stockholm med min kulturklass :)

Pratar du några andra språk? Kan inte helt flytande men de jag har studerat är engelska, spanska och tyska men även lite teckenspråk

Har du gråtit offentligt? Offentligt och offentligen men bland folk ja.

Har du en stationär dator eller en laptop? Vi har både och hemma.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercing har jag i naveln

Vad står det i ditt tredje sms i din inkorg? "ingen fara gumman, va roligt att höra din röst igen :)"

Vad står det i ditt sjunde sms i din inkorg? "Ja det är knäppt. Är på fotbollsplan"

Har du en blogg? hmm, låt mig tänka!

När sov du senast på golvet? Länge sedan

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Mjo, jobbar 10 timmar om dagen sedan hinner jag vara vaken och ska göra
det jag måste de få timmar innan jag måste sova för att sedan vakna igen och jobba 10 timmar till.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte i trubbel men nog har man blivit tillsagd.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år ( oh jisses, vad det knep till i magen! :/ )

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Många på en och samma gång

Vad var det senaste du åt? Ett äpple och en banan till lunch

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ju inte beroende på könet utan personligheten

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Försöker bara tänka positivt eller deppa till det känns bra. Säger inget speciellt

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, det hade varit kul

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning

Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt

Skulle du säga att du är trendig? Nja, egentligen inte. Har på mig de kläder jag tycker är sköna.

Äger du en digitalkamera?  Jo, men den är inte bra

Vilka filmer, om några har fått dig att gråta? The notebook, Romeo och Julia

Vad är du allergisk mot? Insektsbett typ

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?  Inte det



Listan tagen av
Amanda Janson

Kommentarer
7 KOMMENTARER   


Asall säger:
    2009-08-11 | 14:37:13

Vilken härlig blogg !



Haha, Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, herregud. Bor i ett litet samhälle där alla vet vilka alla är. Det är nog ganska oundvikligt. HAHA det svaret gillade jag XD

amanda janson - [mitt liv med ord & bild] säger:
    2009-08-11 | 14:39:35

sv, haha jo men vad kul:P listan var till nytta asså.. hahah:) KRAM

FRIDA HJÄRTA KEVIN säger:
    2009-08-11 | 14:50:51

rolig lista :)

Asall säger:
    2009-08-11 | 15:10:06

sv: haha jag förstår.

Alla sncakar ju skit ändå XD

JohannaN säger:
    2009-08-11 | 15:25:19

Listor är roliga :)

Therese säger:
    2009-08-11 | 15:50:22

men! jag skulle aldrig klara mig utan flip flopps ;p

Linn säger:
    2009-08-11 | 15:50:51

allt bra idag ?? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0