Godmorgon!

          Publicerad 2009-08-12, 10:32:52 / ♥ Tips!
Då var det onsdag, näst sista dagen denna vecka, sedan blir det östersund för hela slanten med god mat, shopping och bio med syster och min mor. Det har blivit som en liten tradtion, hoppas att vi kommer kunna hålla den lääänge länge.

Inatt så har jag upptäckt något, något helt otroligt. Jag har sovit med öronproppar och måste säga att det är det bästa som finns.  Har inte hört något, ingen mamma som snarkar, hund som skäller, någon som är uppe och går. Hörde inte mammas larm, hörde inte då hon klev upp. Det var grymt härligt måste jag säga :) Så idag ska det införskaffas :)



Nej. då ska man väl jobba då. Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0