Mat imorgon :)

          Publicerad 2009-08-06, 15:37:46 / ♥ Tips!

Har kollat igenom lite och fått ideér nu till imorgon vad jag ska äta för något. Det blir baconsallad eller vad jag ska kalla det. Hittade det här

Det är väldigt simpelt och man kan väl egentligen använda sig av vad man vill. Det man tycker är gott liksom. Jag skulle använda mig av stora salladsblad, gurka, fetaost, bacon och lite annat smått och gott ;) Sedan kom även Hanna in med ett förslag som hon och hennes man (hihi, kändes konstigt att säga det :P de gifte sig för bara några månader sedan :D) brukar göra, de brukar rulla in fetaost bitar i bacon och grilla. Det ska jag absolut göra imorgon :)



Bild tagen från Storstadspojken.se

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


Sofie säger:
    2009-08-06 | 16:33:00

åhh vad gott det ser ut då!

Jennifer säger:
    2009-08-06 | 17:06:16

Det såg riktigt gott ut! O vilken fin bloggdesign du har! :)

emma säger:
    2009-08-06 | 18:21:07

tack för det (: vad gör du ikväll?

Amanda säger:
    2009-08-06 | 23:37:58

Gud vad hungrig man blev när man såg maten. Nu vet jag vad jag ska göra imorgon till lunch ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0