Nokia N97

          Publicerad 2009-08-10, 14:05:04 / ♥ Önskar mig!
För varje artikel jag läser så blir jag mer sugen. Jag har nog aldrig funderat så länge på en mobiltelefon



  • 3.5-tums touchskärm (640×360 16:9)
  • Operativsystemet Symbian S60 5th Edition
  • QWERTY utskjutbart tangentbord
  • 5-megapixel kamera med Caril Zeiss optik och LED blixt
  • Kameran kan spela in video med 30 bilder per sekund i DVD kvalité
  • 3G och HSDPA (Turbo 3G)
  • Bluetooth
  • WiFi b/g
  • A-GPS
  • Accelerometer och kompass
  • 3.5mm hörlursutgång
  • Inbyggd lagring på 32GB
  • Stöd för 16GB microSD kort
  • Batteriet skall klara 1.5 dagars kontinuerlig ljuduppspelning och 4.5 timmars video

Länk?











Visst verkar den för bra för att vara sann :S plus att man lär kunna blogga med den, det kan jag inte med min. När jag skickar mms så blir det som ett vanligt meddelande, kommer alltså inte fram till det nummer jag skickar till = tråkigt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2009-08-10 | 14:49:46

är det så svårt?! telefon som telefon.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0