Ny mobiltelefon

          Publicerad 2009-08-03, 14:26:40 / ♥ Önskar mig!
Jag är så sugen på en ny mobiltelefon och tror nog att jag tänker beställa en ny om lönen ser normal ut i slutet av denna månad. Det beror helt på om jag har fattat det rätt att alla mina semesterdagar var betalda som det stod i sista lönebeskedet.

Har haft ett antal mobiler, tänkte lägga upp de som jag kommer ihåg. De är ju minnen trots allt.



Nokia 3210 - En ritktig tegelsten. Min första mobil :D



Nokia 3510 i. Tappa denna i ett mjökglas och i Ormsjön, fungerade ändå efter det. Sedan började femman att toka så det gick inte att ha längre.



Siemens C45 . Den sög men hade ett roligt spel :P



Samsung SGH-M300



Samsung SGH-D600



Sony Ericsson W910i. Den har Sammy nu. Han har ingen telefon så.



Samsung Soul U900. Den jag har nu, den är bra men den har blivit så stygg :S Sköter inte mina telefoner så bra. Nästa ska jag sköta som om att den vore av glas. Tycker det är så kul med nya telefoner, att lära sig allt nytt. Åh, roligt roligt.



Mina utvalda offer



HTC Touch HD - Liknar iphone till en viss del. Den har fått betyg från 7-8/10

Länk med information:







 

HTC Touch Pro 2






Nokia N97

Dock känns det nästan mer värt att köpa en dator. De är typ billigare än mobiltelefoner. Det är sjukt! :O

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anna säger:
    2009-08-05 | 12:19:21

Fasen vad sugen jag blev på en sån goding! :) Puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0