Sen kväll

          Publicerad 2009-08-04, 19:42:29 / ♥ Tips!
Ja, nu skulle det egentligen ha varit 20 min tills jag slutar, men istället är det över 1 timme och 20 min. Känns drygt som tusan nu, men det lär det inte göra på fredag då jag är ledig istället :)

Härligt!

Det händer inte mycket alls på jobbet, det är ganska skönt. Huvudet känns redan mycket piggare :)



Jag är sugen på popcorn, det har varit så mycket biosnack idag så jag blev så otroligt sugen. Köpte krydda på en biograf och glömde sedan den i bilen eftersom jag aldrig använde den då vi väl såg bio. Så var tvungen att köpa en till nu då vi var i Sundsvall och skulle se bio. Så har lite av Kernel season´s nacho cheddar hemma, åh, tror jag ska fixa popcorn ikväll.

Ska göra en beställning sedan från deras sida, Kernel Season´s. För som så många säger, man väljer smak och har favoriter på chips, varför ska man inte smaksätta popcorn då? Har alltid bruka ha pommeskrydda eller aromat på mina popcorn, eller både och, det är också gott. Men har hellre ostkrydda ;) matvraket har talat :P






Så tipsar verkligen om denna krydda! :D

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Mikaela säger:
    2009-08-04 | 19:54:18

Fin blogg :)

Jenny säger:
    2009-08-04 | 19:54:39

tack :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0