Tandsmycke

          Publicerad 2009-08-05, 16:46:15 / ♥ Tips!
Kollade på lite bilder på google och sedan hittade jag en bild på någon som hade tandsmycke. Även jag har det, fick det i födelsedagspresent av en kompis i sjuan tror jag. Den sitter fortfarande kvar och det är det många som är lite förundrad över. Tänkte söka och se om jag hittar den grej som jag valde och det gjorde jag.

Alla har frågat mig om jag inte vill ta bort den, precis som att jag borde störa mig på den men det gör jag inte. Jag är väldigt van vid den och tror att jag skulle se väldigt ovanlig ut utan den. Tror tom att jag skulle sätta dit något annat om den som jag har nu åker bort.

Den är ganska stor, det är en delfin med en sten på, täcker väldigt mycket av min tand. Så om jag skulle sätta på en ny skulle jag nog välja något mindre. Men jag tycker verkligen om tandsmycken :)







Tycker det kan vara riktigt fint med tandsmycken, tror det brukar gå på ca 300-400 kr. Lätt värt det :)






Här ser man mitt tandsmycke. Det är som sagt lite stort men som sagt, skulle nog fixa ett nytt när detta ramlar av :)


Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Ladrouse säger:
    2009-08-05 | 16:48:16

tack så jättemycket, vad snällt av dig! (:

gulligt med tandsmycket!

Alina säger:
    2009-08-05 | 18:55:58

Hoppas du får en trevlig kväll! =) kramar

Elina säger:
    2009-08-06 | 03:15:55

Fint tand smycke ! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0