Nummer 5

          Publicerad 2009-08-03, 14:50:27 / ♥ Utmanad/Frågor!
Vad gjorde du för 5 år sedan?
Hade en skön sommar. Hade flyttat till Dorotea året innan så det var väl lite nytt iaf :P Annars antar jag att jag inte gjorde så mycket mer.

5 saker du skulle göra om du var helt ekonomiskt oberoende?
♥ Flytta köpa en jättefin lägenhet och bil
♥ Bjuda släkt och vänner på resor
♥ Unna mig otroligt mycket grejer såsom mobil dator, kläder, smycken m.m
♥ Plugga bla.
♥ Göra allt annat kul som jag länge velat

5 dåliga vanor?
♥ Dålig på att packa upp då jag har kommit hem från resor
♥ Sover för mycket, sover jämt då jag har chansen.
♥ Har lätt att vara negativ.
♥ Är stökig.
♥ Är ganska lat faktiskt också :P

5 saker du gillar att göra?
♥ Ha kul
♥ Umgås med vänner och familj
♥ Se film
♥ Resa
♥ Sova

5 saker du aldrig skulle klä dig i?
Jaadu, aldrig och aldrig. Men jag undviker:
♥ Regnkläder
♥ Regnstövlar
♥ Korta kjolar
♥ Korta shorts
och massa annat säkert

5 saker du aldrig skulle köpa?
♥ Säkert mycket men inget jag kommer på nu

5 favoritleksaker som barn?
Var en riktig barbie-tjej så alla barbies jag hade
Bobben och madrass på vintern
Alla badleksaker då det var sommar
och massa annat.

Var inte så duktig, det blev inte fem saker överallt :P

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0