Ellie ♥ Väskor

          Publicerad 2009-12-17, 19:05:46 / ♥ Hunden Ellie
Vi fick en bild på Ellie innan vi fick henne, på den bilden så sitter hon i en resväska. De skrev att hon tyckte om att sitta i väskor och att de fick plocka ut henne hela tiden för varje gång de gjort det så satt hon sig i den igen :P

Så tänkte testa och se vad hon gör med en väska nu, efter ca ett år. Hon satt i den, länge satt hon kvar. Hon såg så gullig ut :P ska lägga in en bild sen och visa, borde ha en bättre väska, tog en av mina pumaväskor, en storlek större som jag aldrig har använt, som jag inte riktigt tycker om men där satt hon faktiskt ganska bra :P haha! Gullhunden!



Edit: Här har jag bilderna som de bifogade i mejlet, återkommer senare med bilderna från idag :)

 

 


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0