Har varit lite upptagen idag :)

          Publicerad 2009-12-19, 19:49:36 / ♥ Dagbok
Så har inte kunnat blogga, men nuså, kommer det tom ett inlägg med bilder ;P

Har haft en mysig kväll, gjort mina första vårrullar någonsin, kan inte säga att de blev dålig, men de blev inte perfekta heller :P Träning ger färdighet :) Sedan gjorde jag och Emelie ett pepparkakshus, eller ja, vi satte ihop ett, sådant som man kan köpa färdigt på ica t.ex. mycket lättare :P

 

 

Vårrullar, kycklig med glasnudlar, ris och sweet chili sås :) Supergott!

 

 

Under arbetet :P

 

 

 

Observera våra fina istappar ;) hihi!

 

well well, det är vad min eftermiddag har bestått av, nu ska jag och syster ner på macken, sedan ska jag se klart filmen eller åka till Svanabyn. Får se :)

 

Pusshej!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-12-20 | 14:26:47

jag har jobbat hela veckan, men nu jobbar jag först på onsdag igen. på måndag ska jag till strömsund och så. själv?

Therese säger:
    2009-12-20 | 19:44:07

æter int kyckling ja int... men nog såg de bra gott ut ændå!!! ;) vart ju hungri :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0