Idag ser dagen ut så här..

          Publicerad 2009-12-10, 10:42:43 / ♥ Dagbok
Ska lämna in ett papper på arbetsförmedlingen så jag får några julklappspengar sedan drar jag och mor till Hoting för att kolla om man hittar några julklappar och sedan vidare till Rossön med skoterdynan till panteran så att vi sedan kan hä bort den. Trots att det bara är till Hoting och Rossön som vi ska så känns det kul att göra något annat än att bara sitta hemma :)

Ska fortsätta på mina sockar innan vi åker, blir nog klar med skaftet idag :) Så snart har jag mina sockar :D

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-12-10 | 13:07:04

maha, då vet jag vem som ska få lära mig sen! jag kan inte heller sticka sockar :(

Viktoria säger:
    2009-12-10 | 13:26:26

Du det låter bra!;)

Jo jag åker imorgon. :) och kommer hem på söndag eller måndag.

Therese säger:
    2009-12-11 | 10:17:01

duktiga du =) Inte så svårt att sticka nær man væl ha komme på konsten =)... japp jag jobbar inte mera ! Jag ha uppsægningstid tills 31 december. sen arbetsløs i 3 mån sen ledig i ett helt år =) sååå hærligt. jag ær en helt annan mænniska nu efter den dær skiten :p vad hænder før dig? vad har du før planer ? ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0