Min bästa julafton på länge!

          Publicerad 2009-12-25, 02:09:27 / ♥ Dagbok
Den innehöll allt, ett morgonbesök hos farmor och lämnade av hennes julklapp, vi hjälpte alla till med matlagningen för att avbelasta mamma, vi blev färdiga ganska fort, åkte ner på kyrkogården och tände ljus på mormors, gammelfarmor/farfars, gammelmormor/morfars, fasters och farfars grav. Huvva, man ska inte ha så många gravar att tända ljus på. Tänk om faster hade varit i livet idag, fick aldrig fira en enda julafton med henne :/

Efter det åkte vi hem och kom precis hem till Kalle Anka, så blev glöggdrickande och tv ett tag. Efter det blev det mat, vi har typ alltid ätit efter Kalle Anka, mamma förbereder det sista innan allt är klart. Vi alla satt och åt och pratade, vilade sedan ner maten sedan öppnades julklapparna och så såg jag sista avsnittet av julkalendern.

Efter det satt jag och syster oss ner med det nya Wii-spelet vi har fått;

 

Efter det kom Rogers så det blev fikning och prat. Efter ett tag satte sig vi barn och spelade ett spel, skitroligt;

 

 

Så efter ett antal spelomgångar så drog resten av familjen Eriksson hem runt 12, så nu har jag spelat lite till men ska ge mig för idag och ta mig en god tunnbrödmacka med rökt ost och sedan lägga mig för att sova. Ska bara ha en slappardag imorgon, heeela dagen och kvällen. Det ser jag fram emot :)

Well, well, imorgon blir det upp till bevis när det gäller min kamera, ska lägga in en massa bilder från den imorgon så ni får något roligt att läsa :)

Sov gott gott folk!

Pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0