Tredje advent igår!

          Publicerad 2009-12-14, 13:12:06 / ♥ Dagbok
Ja, det vill säga att tiden går fort, riktigt fort. Nästa vecka är det jul och har inte köpt några som helst julklappar. Illa!

På fredag blir det vilhelmina. Ska till frisören en sista gång på ett tag så att man är fin innan jul och nyår :) Funderar starkt på att klippa lugg men ska fundera liiiiite till innan fredag. De kan vara fint med lugg men ändå jobbigt, man kan bara inte kliva upp och så ligger allt som det ska. Hade lugg första året i gymnasiet och har haft mittbena i princip hela tiden innan det och denna mittbena försvann aldrig så luggen såg knäpp ut om man inte la i något klet som fick den att ligga stilla :S

Kanske man ävan kan hoppas på en liten träff med två som jag har jobbat med tidigare. Det var ett bra tag sedan man träffades. Plus att de har hänt en hel del sedan dess så det vore himla kul :)

Well well, ska väl göra något av dagen. Köra ner mor till en massa ärenden iaf sen tror jag att jag ska besöka solen för 40 min :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-12-15 | 10:54:42

Ja de vore kul ! :) jag kan træffas då, læmnar barnen vid 1 tiden så allt efter de e ja "fri" om du bara kan føre ett så tar ja med dom helt enkelt! jag ha nyss fråga Hanna också, inget svar æn... men stenmans finns ju int mer :/ så de bli ju folkan eller tråkiga ica :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0