Våran kära hund Ellie!

          Publicerad 2009-12-11, 18:00:04 / ♥ Hunden Ellie
Nu ska jag tala om för er hur våran vardag ser ut, då vi har en ganska så precis ettårig dvärgschnauzervalp :P

- NEJMEN, vad har du i munnen nu då Ellie!!!!!???!!!

- NEJMEN, vad tuggar du på!!!!???!!!!

- NEJMEN, vad bär du på nu då????!!!

(kommer ut ur ett rum och ser så himla oskyldig ut, man springer dit snabbt och säger:) - MEN vad har du gjort nuuuu då?!?!?!?! (en matta har lidigt, en sopkorg kan ha blivit undersökt, en av mattes böcker kan ha blivit söndertuggad, trots att det bara har hänt en gång)


 

♥ Gud vad tråkigt våra liv skulle vara utan våran älskade tuss! ♥


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-12-14 | 09:38:41

haha du kan nog ha rætt :p hmm tro ja :p jag væxer å gror om man sæger så :) vart kommer praktiken att vara i så fall ? dorro eller annan plats... hur gick de me tankarna på flytten ?... nej jag vet, men hon ha gjort samma sak som jag ; slutat på jobbet! vi njuter att slippa och sitter inte lika mycke vid datorn haha... huvva så nu e vi fria allihopa! tycker vi ska ta upp våran trio nån gång å surra ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0