En självklarhet

          Publicerad 2009-02-05, 20:54:27 / ♥ Dagbok
Att kunna lita på någon ska vara en självklarhet och känner man att man inte kan det så förlorar man både den personen och sig själv. Man känner sig ganska vilsen då man inte kan hitta den där tryggheten som man annars behöver för att kunna vara fridfull och trygg i sig själv och situationen. Jag vet vilken trygghet jag pratar om, den är svår att hitta. Speciellt i vissa tillfällen och ögonblick. Jag vet hur tryggt det skulle kännas, jag har känt det och därav anledningen till att jag vill ge detsamma tillbaka. Dock är det svårt att försöka ge och göra det lättsamt då någon har lägre tankar om en själv än vad som egentligen stämmer och är rättvist. Det gäller att bevisa.

jag önskar att man kunde lita på folk!

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something
That I should've never thought
Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something
That I should've never thought of you
I knew, I know in my heart it's not you
I knew, but now I know what I want, I want, I want

Oh no, I've should have never thought


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-02-05 | 22:07:06

Det beror på vad du menar med ut..

Man vet inte. Hoppas på att få spendera helgen med Tim, men om han far till Villis på lördag kanske jag ska ha en myskväll med familje.

Ska du? :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0