Fredag

          Publicerad 2009-02-06, 13:03:06 / ♥ Dagbok
Helgen är här och helgen innebär en återträff med många vänner. Typiskt då att jag fortfarande är sjuk. Hade det varit så att jag hade haft simpel hosta eller så, så hade det inte var någon fara. Dock är jag så trött och dåsig och det är det som sätter stopp. Har sagt hela veckan "vilken tur att jag inte började jobba nu, roligt att sjukanmäla sig första veckan" och det var verkligen tur. Dock så tänker jag nu att om jag far ut imorgon, hur kommer jag då vara dagen efter och veckan som kommer? Tänk om det blir jobb inom en snar framtid och så är jag inte kry fortfarande. Festande innebär dricka och då bryr då inte jag mig om jag är ute i bara linne och röker. Tror inte att jag skulle bry mig så mycket om någonting när det gäller att göra sådant som att försöka hålla mig frisk.

Dock känns det riktigt jävla skitigt att om jag väljer att kurera mig så hinner jag inte träffa alla som jag vill träffa. Prioritering, på hög nivå. Då jag hellre vill träffa alla men hatar att vara sjuk och är jäbvligt less nu efter fem dagar. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra. Och eftersom att det sitter i så länge känns det som om att det kan vara något virus eller någon annan skit :/ gah!

ja, nu har jag skrivit av mig. Jag får helt enkelt känna efter, dock kommer det bli fel än hur jag gör. Far jag och jag inte känner mig kry så blir det åt helvete och far jag inte så missar jag en stor chans till att få träffa de som jag inte träffat på länge. SUCK!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-02-06 | 13:31:39

nae. jag vet inte riktigt. Tror inte det iallafall.. Men man ser väl :)

Emma säger:
    2009-02-06 | 13:49:06

Förkyldningen som går nu varar länge så du behöver nog inte oroa dig för det men jag förstår att det är jobbigt.



Samtidigt så behöv du inte känna att du måste fara och sen behöver man ju inte dricka när man far ut heller.. :)

Emma säger:
    2009-02-06 | 14:02:46

Men jag ska ju inte dricka om jag far dit :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0