Godmorgon människor!

          Publicerad 2009-02-04, 11:59:39 / ♥ Dagbok
Sov till halv tolv idag, ställde klockan på nio som alla andra dagar och jag har ju verkliogen vänt tillbaka dygnet och klivit upp då men kände att det var lika bra att sova lite längre då jag fortfarande kunde andas genom näsan och då jag hade sovit så dåligt natten innan.
Huvudvärken och nästäppan är tillbaka men börjar känna att det går åt rätt håll. Har fått lite mer hosta också men det gör inte så mycket.

Idag ska jag läsa färdigt boken. Börjar fundera på om jag inte ska läsa de andra böckerna, ska försöka hålla mig men det kommer bli svårt. Annars ska jag bara kurera mig och bli frisk.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-02-04 | 12:34:15

Svar: ÅÅh, ska du börja jobba i Vilhelmina? :) Det tycker jag verkligen vi borde <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0