Godmorgon

          Publicerad 2009-02-03, 12:33:51 / ♥ Dagbok
Det har inte varit lätt att sova, låg vaken i två timmar och bara försökte hela tiden men näsan ville inte och andas med munnen är det värsta jag vet. Fattar inte att nässpray ska vara så "farligt", det är ju bland det bästa som finns. För saltlösningen fungerar inte så slösa inge pengar på det om ni också har gått för länge med nässpray.

Ska hämta ut mina böcker, Twilightserien, de tre som har kommit ut hittills. Tänkte att jag ska läsa böckerna efter att jag ha sett filmerna. Vet att det är lite dumt då böckerna oftast är bättre än filmerna men jag vill bli överraskad då jag ser resten av filmerna och inte veta minsta detalj som jag gör med tex Harry Potter. Så ska läsa ettan nu sen vänta så länge jag kan med resten :P Kan inte lova att det går vägen men :P

Om någon halvtimma ska jag ut och köpa honung, åt upp en halv burk igår, sjukt vad mycket te jag drack och skitmycket med honung som ligger i min mage. Är redan inne på min tredje mugg idag.


Nej, ska kolla runt lite och lyssna på Twilight soundtrack. Sen ska jag se filmen :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0