Hej hallå!

          Publicerad 2009-02-11, 00:54:38 / ♥ Twilight Saga ♥
Såg att jag hade skrivit det tidigare dock var "..det är fredag idag" tillagt och så är ju inte fallet nu. Men vad tusan gör det, jag är ju ledig. Nu är det så tokigt att det faktiskt har känts som om att det är helg, fredag. Lite skumt, kanske är hej hallå lite av ett "fredags"utrop, vad vet jag.

Idag är jag inte så medveten om verkliga världen ska ni veta. Jag har läst tvåan (När jag hör din röst, new moon) av Twilight och jag måste säga, VILKEN JÄVLA BOOOOK! Jisses. Jag som satt och funderade på att strunta i att läsa tvåan och trean tills jag har sett på dessa filmer. Så att jag blir överraskad men eftersom att böcker är så mer detaljerade och att man får en större inblick i saker och ting så känns det som att det är bättre att förstå filmen och dess karaktärer helt än att fatta nada. För det är mycket som har blivit mer klart efter att jag läste första boken. Påbörjade tvåan igår och hann inte läsa så mycket då så jag har mest suttit idag. Har drygt hundra sidor kvar så det känns väldigt trist att den var så "lätt läst" då man inte riktigt kan njuta av den då det tar slut så fort.
    Ska säga det att det inte finns något bättre, verkligen ingenting bättre än att sitta i våra mysiga fåtöljer, med brasan sprakande bakom mig, i lätta kläder som man verkligen kan mysa i, Twilights soundtrack som spelar på datorn och boken i handen. Det jag tycker är speciellt roligt är att Rob har en av sina låtar på soundtracket, så det bli så speciellt.

Åh, jag mår som bäst i en påhittad värld där jag kan gömma mig själv och glömma mitt eget liv och bara gotta sig i något som verkar så perfekt och så underbart. Något som man innerst inne önskar kunde få hända med en själv. Jag är glad över att även om det inte kan ske och bli verklighet så finns det iaf den platsen, de känslorna i en fantasi som man när som helst kan besöka och bli påmind om.

Jag kommer nog inte klara av att inte läsa den tredje. Jag kan inte få nog. Varför kom inte jag att tänka på att skriva dessa böcker ;P haha

nej, ska fortsätta läsa. Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0