Jag har Tisdag idag

          Publicerad 2009-02-23, 22:40:10 / ♥ Dagbok
Hela tiden har jag suttit och väntat på ett program, helt i onödan. Har ju trott att det har varit tisdag men det är det ju inte.

Cyklade i en halvtimme sedan blev det så varmt att jag nästan skulle slänga mig i snön. Det är väl kanske 25 grader här nere så lite olidligt är det. Ska ta morgonpromenad nu varje morgon har jag bestämt mig för. Nu fan ska jag lyckas det har jag lovat mig själv. S skulle bara skratta om han läste detta för han påpekade senast förra veckan att det aldrig blir som jag tänker mig. Men nu ska det bli ändring på det.

Dessutom kommer uppdateringen bli gles igen efter onsdag för då försvinner jag igen. Skönt som tusan och mysigt dessutom. Kan inte bli bättre. Eller jo, det kan det ju alltid men för nu är jag nöjd med det :)

iaf, så hoppas jag på lite intressanta saker i veckan och sedan ska jag nog visa er ett och annat :) haha!

återkommer senare. Ska sätta mig på cykeln igen. Röven har jätteont, varför kan det aldrig vara sadlar på någon cykel som man inte får döont av. Precis som om att den är gjord av sten. Sen ska jag ta mig en apelsin till.

Jisses, vadå nominerad till världens ointressantaste bloggen på jorden? :P jaja. hörs!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-02-23 | 23:16:51

:) låter hoppfullt!



Ja, kanske det! Det skulle vara kul :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0