Planerna att sova?!

          Publicerad 2009-02-04, 01:43:28 / ♥ Dagbok
Gick ju inte så bra som ni kanske ser. Dock fastnade jag med boken så en tredjedel är läst och sedan bestämde sig mamma och jag att se filmen eftersom att hon itne hade sett den och hon tyckte faktiskt att den var bra :) ÄVen fast det var dålig kvalité. Känner att jag skulle kunna se den tio tusen gånger till, vill köpa dvdn och se med riktigt bra kvalité så att man ser allt som händer. Slutet missar man typ i den videon jag har vilket är trist då det är så vackert.

Det bästa av allt är att jag får åka tillbaka till Forks genom boken. Blir till att sova själv inatt så jag ska passa på att läsa tills mina ögon faller ihop av sig själv. Dock så föredrar jag hellre att sova med älsk! Men det är nog lika bra att han sover hemma då jag är så dålig så att han inte blir sjuk, nog att han sov här igårnatt och säkert blir sjuk ändå men man hoppas. Eftersom att det inte blir någon mysig kropp som tillhör S så tager man vad man haver så Forks nästa.

Godnatt åter igen folket. Vi hörs imorgon och då ska jag fan vara frisk.


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0