Ringsignal

          Publicerad 2009-02-23, 18:02:03 / ♥ Life and music!
Jag har världens härligaste ringsignal just nu så varje gång det ringder blir jag helt salig. Dock är det väl fel att ha en superbra låt som ringsignal, man blir ju så less på den till slut.



Wyclef Jean Ft. Akon & Lil Wanye - Sweetest girl


Så bra låt.



Ikväll ska jag fan ta mig en "tur" på pappas cykel, dock lär det bli jävligt jobbigt med tanke på att de eldar som tusan här nere. Men vad tusam, bastu medan man tränar är väl super ;P

Imorgon har jag för mig att jag har mycket att göra :S kommer dock inte på vad det var som är så viktigt just nu. Det kommer väl. Återkommer senare :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


erika säger:
    2009-02-23 | 18:55:14

Grattis Cecilia, håret är ditt. :)

Skicka ett mejl på min hotmail med din adress.

([email protected])

Jag skickar håret så fort pengarna kommit in på mitt konto.



Ha det bra!

Kram

Madelene säger:
    2009-02-23 | 21:17:56

Skön låt! : >

Ja men det är så härligt att skapa, oavsett om det är ståltrådshjärtan till blomkruan, musik eller ljuslyktor av syltburkar! (har testat allt ;P)



Jo jag har funderat på att testa, tycker att hand/hemma-gjorda smycken är så snygga just för dess unika och ibland "slarviga" look! Får väl se om man vågar sig på det nån gång ^^






KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0