Shit, hela dagen har gått

          Publicerad 2009-02-23, 12:42:11 / ♥ Dagbok
Vaknade runt tolv, även fast jag var ganska pigg vid nio. Dumt av mig. Nästa gång ska jag kliva upp då jag vaknar och är pigg.

Idag måste jag på banken och lösa in lite pengar. Det börja minska sakta men säkert på kontot så nu vill jag börja jobba och tjäna in lite laxar :P Det är väl det enda jag sla göra idag egentligen förutom att ta mig en tur på cykeln som pappa har köpt. Den som jag missade totalt att se även fast den står precis framför tvn nere i vardagsrummet. Så blind är jag!

återkommer senare.
Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0