Suck!

          Publicerad 2009-02-22, 20:09:34 / ♥ Dagbok
Jag behöver verkligen ha en bil. Just nu så finns det inte så mycket på blocket, vilket suger. Dock är det väl bra på ett sätt för jag har inge pengar just nu så jag har tid att spara ihop lite så att jag kan köpa. två löner så har jag en bil och betalat av skulden. Känns jävligt skönt. Sen då har jag fan inget mer jag behöver, då är jag så¨nöjd som jag kan bli. Bara jag får tag på en bil, som är MIN och som är snygg som bara faaan! Då är jag nöjdast i världen.

Ikväll är jag inte nöjd alls, snacka om bortglömd. Därför ska jag också glömma! Skiiitgrej, du suger!

suck!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0