Tidningar lär

          Publicerad 2009-02-24, 13:43:05 / ♥ Dagbok
Satt och läste vr och läste om nagelvård osv. För jag har så grymt svaga naglar att det är tragiskt. Alla gånger som jag har lagt på ett/två lager av sånt som ska stärka så har jag funderat på om det verkligen fungerar vilket jag inte trodde. Det är ju bara för stunden. Så nu tänker jag skita i allt som har med nagelförstärkare att göra och använda olja varje dag samt nagelbandscreme. Hoppas på ett bra resultat för annars är det lika bra att jag skiter i långa naglar, då är det inte meningen.

Iaf så har jag kommit fram till att våra bästa år mest är drygt, så jag harslökollat idag, gått upp och kolla på S när han leker omkring och sedan gått ner igen. Fixat och donat och hållt på. Har kanske sett fem minuter. Jag tror inte att det gör så mycket om man missar runt 30 avsnitt för det handlar ändå om exakt samma saker.



Vicky ringde från backen i borga men det var så dålig mottagning. Blev sugen själv på att åka och hade de åkt någon dag senare så hade jag följt med. Ska försöka ringa henne lite senare.

Nej, ska försöka hitta på något att göra :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0