Twilight

          Publicerad 2009-02-03, 14:17:57 / ♥ Dagbok
Tittar på filmen nu, nu förstår man mer. Första gången så kom man inte ihåg allt de sa, att hon inte gillar kyla och han skrattar åt det eftersom att han har kall hud osv. Åh, det pirrar i hela magen, sekunden då filmen är slut ska jag sätta mig framför brasan och läsa första boken. Lär nog ha läst ut den inom en snar framtid, kanske tom idag då jag inte har något annat för mig. Det var länge sen jag läste en bok nu.

Dock stör jag mig fortfarande på att Edward kör volvo, då han ändå är "frän" i filmen kan han ju köra en frän bil. Typ en svart, lyxig bmw. Det hade fullgjort hans karaktär!

Nej, åter till filmen och huvudvärken.!

pusshej!

b

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0