Vet, jag vet!

          Publicerad 2009-02-21, 00:42:27 / ♥ Dagbok
Skulle lägga mig och sova. Ska göra det nu. Måste bara tipsa om en sida som verkar grymt bra. Hot topic Ska beställa ett antal grejer därifrån sedan då jag har börjat jobba och fått in lite lön på kontot. Just nu känns det inte som om att jag har råd.

Åh, hur fan kan jag vara så här trött :/ jag har iaf fått tillbaka den rätta dygnsrytmen, kliver upp rätt så tidigt och lägger mig rätt så tidigt. Jag är duktig. Dock min första ensamma natt nu på över en vecka, jobbigt?! JA! Huvva!

Nej, ska lägga mig och sova så det blir morgon någon gång.

Pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0