-25

          Publicerad 2009-01-15, 14:08:35 / ♥ Dagbok
och stockholmarna klagar då det är typ -5. Pappa hade kört igenom en by där det var -37. Så sjukt kallt. Inte fan tinar isen på rutorna på volvon heller. Typiskt. Roligt att stå där i -25 och försöka skrapa bort med en skrapa som är värdelös. Det spelar nog ingen roll hur mycket kläder man har på sig, man skulle frysa iaf. Jag gjorde det nu. Undra om bilen kommer starta igen då jag väl är framme och inte kan ha motorvärmare :S Hoppas då det för jag vill hem ikväll. Tur jag har skjuts hem om det skulle hända något.

Nu är det ändrade tider. Måste fixa mig NU. shit! Vill inte stressa nu, detta ska gå perfekt och så vill dom ha mig tidigare :O och shit.

måste dra. hej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-01-15 | 14:13:55

iiih, det var dom jag fastnade för först!!! ^^

Men det är supersvårt att välja, finns ju så mycket...och man vill ju vara helt nöjd då det är så dyrt!

Frida säger:
    2009-01-15 | 14:51:10

haha, imorse när jag skulle gå till jobbet var det -30 nere i hamn där jag bor ;) sen så var man superförkyld också så de kändes lite pissigt :p


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0