Back home

          Publicerad 2009-01-14, 19:22:21 / ♥ Dagbok
Då har man slutat jobba. Fick en dag till nästa vecka. Skar mig i tummen idag också, på en jättevass kniv och det bara spruta blod. Eller ja, nästan. Men ont gör det iaf. huvva. Som en klok man (haha om han som sa det ändå läser och förstår att det är han jag menar :P låter ju som om att jag menar någon känd filosof eller professor) en gång sa:

- Jag skär hellre av mig hela benet än att ha ett litet skitsår.

Man kan tycka att inget kan göra mer ont än småsår. Dock har jag ju aldrig skurit av mig hela benet heller så jag kan ju inte garantera att det är så.

Jaja, ska fara och göra mig fin till imorgon. Kan man ta på flera vis. Hörs sen.

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


vicky säger:
    2009-01-15 | 01:50:08

Stort Lycka Till! jag kan knappt vänta till imorgon <3

Cecilia säger:
    2009-01-15 | 13:31:47

Re: Tack gumman! :D det kan behövas. Ringer dig sen :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0